Motivační rozhovory a plány osobního rozvoje
Smysl: pomoci žákovi vytvořit pozitivní přístup k sobě samotnému, ke studiu, k lidem a k životu
Cíl: najít vnitřní motivaci, energii i sílu a čtyři roky života si s námi užít.
Jak často: Při vstupu do školy, poté každé pololetí a na konci studia
Jak: individuálně – pouze žák, třídní učitel a vedení školy
Snídaně s vedením školy
Smysl: pomoci žákovi vytvořit pozitivní přístup k sobě samotnému, ke studiu, k lidem a k životu
Cíl: najít vnitřní motivaci, energii i sílu a čtyři roky života si s námi užít.
Jak často: Při vstupu do školy, poté každé pololetí a na konci studia
Jak: individuálně – pouze žák, třídní učitel a vedení školy
Kurz osobního rozvoje
Smysl: strávit společný čas se spolužáky a třídním učitelem za účelem vzájemné spolupráce
Cíl: díky seberozvoji, sebepoznání a porozumění sobě samotnému, porozumět i druhým
Kdy: ve 3. ročníku, týden v přírodě